http://www.zennies.nl/image/cache/catalog/Blog/Strakkere kont-1170x600.jpg

Binnen 1 week mooiere strakkere billen

  • 19 Nov 2016
  • |   0 Comments

Een fantasie van veel vrouwen is om te weten hoe een grotere kont te krijgen in een week tijd.


Het hebben van de juiste rondingen op de juiste plaatsen heeft veel voordelen maar zullen ook vele hoofden laten draaien en tongen kwijlend achter je aan laten gaan.

Echter, het krijgen van een grotere kont of een leuk uitziende achterzijde komt niet zomaar. Veel vrouwen die staan te popelen om hun droom van een groter rondere kont om te zetten naar realiteit nemen vaak  de chirurgische route en nemen de mogelijke grimmige consequenties dan voor lief.


Hoe snel een groter kont te krijgen in een week tijd

Een grote kont is een voornamelijk bepaald door de genetica en ook geregisseerd door de hormonen, een ding dat je moet weten en wat je nauwkeurig moet doen,  is,   je hormonen gebruiken om te bepalen hoe vet wordt opgeslagen en gedistribueerd wordt  in je lichaam. 


Oestrogeen is een vrouwelijk hormoon dat onder andere bepalen hoe mooi je lichaam gevormd wordt of hoe vormeloos je lichaam eruit zal zien. Androgeen is een mannelijk hormoon dat de neiging heeft om de dames een man soort lichaamsbouw te geven wanneer ze er te veel van hebben. Als je hormonen niet goed zijn  uitgebalanceerd, kunnen je vetten in de verkeerde plaatsen worden opgeslagen zoals buik vetten of arm vet.


Hormonale onbalans leidt tot overgewicht en ondergewicht, afhankelijk van welke hormoon er te weinig of te veel in het lichaam aanwezig is.


Dus als je van plan bent om een grotere kont te krijgen in een week tijd, dan moet je de basis leren begrijpen.

Hier zijn een paar belangrijke voedingswaarde weetjes die je hormonen in de juiste verhouding kunnen uitbalanceren en hiermee verhoog je de  kansen op het krijgen van grotere kont snel en natuurlijk!


De juiste voeding draagt bij aan mooiere billen

Zoals eerder gezegd, een grote kont is in feite een bepaald door hormonen, daarom fitness oefeningen is goed  om mee te beginnen, maar dit alleen is niet genoeg. Goed eten helpt bij de opbouw van een grotere, dikkere kont door de nodige fundamentele voedings blokken en hormonale aanpassingen die nodig zijn voor gerichte vet plaatsing.


Hier zijn wat essentiële voedingsmiddelen om snel een grotere kont te krijgen


Complexe koolhydraten

Eenvoudige koolhydraten zijn heel erg verschillend van complexe koolhydraten. Wat je nodig hebt voor een gezonde grotere kont is niet de eenvoudig koolhydraten want deze worden snel afgebroken om door het lichaam te worden gebruikt als energie


Deze voedingsmiddelen zijn effectiever voor de totale gewichtstoename van het  hele lichaam in plaats van in het gebied van de kont. Voorbeeld van eenvoudige koolhydraten zijn soda, witte rijst, snoep, pasta, desserts en gebak.


Maar voor complexe suikers, die meer tijd nodig hebben om te verteren en zijn rijk aan vitamine mineralen en vezels, zij zijn degenen die specifiek aanbevolen worden voor een mooie ronder vollere kont. Sommige van deze zijn zoete aardappelen, volkoren brood, bruine rijst, havermout, linzen, bonen, tarwekorrels e.t.c.


Ze geven je niet aniet alleen maar een grotere kont, maar zijn ook uitstekende energie banken en helpt bij afslanken van de taille.


eiwitten

Vlees zoals kip, kalkoen, mager rundvlees e.t.c zijn essentiële bronnen van eiwit dat laag is in slechte vet. Eiwitten zijn nodig voor  grotere billen aangezien zij de spiercel bouwers zijn.


Ze zijn ook hormoon boosters en helpen om vet in de heupen en het bil gebied op te slaan. Voor een vegetarisch dieet kan je  soja-eiwit, quinoa en andere plantaardige eiwitbronnen uitproberen.


gezonde vetten

Als het gaat om vetten is er een noodzaak om een evenwicht te vinden tussen wat voor soort vet dat je veilig kunt consumeren en welke je niet kan toestaan. Vetten zijn slecht, maar niet alle vetten zijn slecht voor je. Verzadigde vetten en transvetten zijn slecht voor je. Ze verhogen cholesterolgehalte en vergroten het risico van bepaalde ziekten.

Goede vetten aan de andere kant zijn omega-3 vetten die de algehele gezondheid ondersteunen en echt helpen met de bil groei. Enkele andere vetten bijvoorbeeld: sesamolie, pindaolie, avocado, olijven, noten, sojaolie, lijnzaad, tofu, sojamelk, zonnebloemolie. enz


Verse groenten en fruit

Nu zullen deze in tegenstelling tot de anderen niet direct bijdragen aan de bil groei, maar groenten en fruit zijn essentiële bronnen van vitaminen en mineralen die het podium zijn voor al uw bil groei doelen.


Vitaminen en mineralen vullen belangrijke hormonen aan en hulp bij de celgroei  en zullen daarbij helpen om je kansen van het kweken van een grotere kont ook grtoer maken. Er is werkelijk geen specifieke lijst van fruit en groenten die je moet nemen, maak gewoon een lekkere smoothie of salade die bij je past!


supplementen

  • Magnesium: magnesium is een belangrijk mineraal voor hormonen en de algehele gezondheid. Het regelt biochemische reacties in het lichaam en zijn tekort veroorzaakt hormonale onbalans.

  • Vitamine D, B6, B9 en B12: deze vitamines zijn voor een optimaal hormoonspiegels. Om uw vitamine niveau op te krikken, overweeg de aankoop van deze supplementen

  • Goede nachtrust: de meeste hormonen worden gevormd tijdens de slaap. De slaaphormoon (melatonine) helpt de balans andere hormonen en dus houden hormonale niveau op een veilige punt.


Nu we weten wat de eisen voor een evenwichtige hormoon systeem zijn  gaan we over tot een aantal concrete tips die je zeker helpen in je zoektocht naar een grotere kont.


Het rekken van de grote bilspier en de hamstrings

Met deze oefening trainen we  de grote bilspier en de hamstrings. Om blessures te voorkomen is het belangrijk om goed te strekken en rekken voordat je begint met de training.


Het rekken van de billen doen je zo:

  • Ga op je rug liggen en de benen gestrekt op de vloer
  • Breng met behulp van de handen de benen met een gebogen knie naar de borst
  • Houd deze positie even vast terwijl  rustig doorademt en probeer de rek op de bilspier goed er op te krijgen
  • Daarna terug naar de begins positie en herhaal dit drie keer


Lunge met dumbbells

Met deze oefening train je voornamelijk de grote bilspieren.  Deze oefening kan op twee verschillende  manieren gedaan worden: door een kleine stap (Voor meer nadruk op de quadriceps) te nemen of een grote stap (met de nadruk op de hamstrings en de grote bilspier). Verder kun je deze oefening zonder gewicht uitvoeren of met een dumbbell aan beide kanten. Je kunt deze oefening afwisselend met het rechter- en linkerbeen doen, of in meerdere series van eerst rechts en dan links.


De Lunge doen we als volgt:

  • Ga met je voeten op heupbreedte staan
  • Adem in en doe en grote stap naar voren (waarbij je de romp zo recht mogelijk houdt).
  • Als het voorste dijbeen horizontaal staat, strek je het om in de uitgangspositie terug te komen
  • Adem uit als je weer rechtop staat


De Hip Extension

Met deze oefening train je de grote bilspier en in ook een klein beetje de halfpezige spier, de halfvliezige spier maar ook het lange hoofd van de bovenbeenbuiger. 


De Hip Extension doen we als volgt:


  • Buig het bovenlichaam iets naar voren en hoed de handvaten goed vast
  • Ga met één been op het apparaat staan en wijs met het andere been iets naar voren
  • Het rolkussen bevindt zich onder de knieholte, ongeveer tot halverwege de enkel
  • Adem in en breng het bovenbeen naar achter, zodat er een hyperextensie in de heup ontstaat
  • Houd de isometrische spierspanning twee seconden vast en kom vervolgens terug in de uitgangspositie
  • Adem aan het einde van de strekking uit


De Abductor

Dit is een uitstekende oefening voor vrouwen, want zij verstevigen hiermee het bovenste deel van de heupen, waardoor de taille meer wordt geaccentueerd en smaller oogt.


De Abductor Machine gaat als volgt:

 

  • Ga op het apparaat zitten en spreid je benen zo ver mogelijk
  • Als de rugleuning erg schuin staat train je de middelste bilspieren
  • Staat de rugleuning iets hellend of verticaal, dan komt het bovenste deel van de grote bilspier in actie
  • Wij raden het aan om te variëren met de helling van het bovenlichaam
0 Comments

For Comment you need to Login