http://www.zennies.nl/image/cache/catalog/Blog/weight_loss-1170x600.jpg

Afvallen op de juiste manier

  • 26 Jan 2017
  • |   0 Comments

De kleding die  je gisteren nog aan kon , kan je  vandaag niet meer aan - triest maar waar!

Overgewicht is een veel voorkomend probleem waar veel mensen mee worden geconfronteerd in onze huidige maatschappij. als gevolg hiervan, leidt dat vaak weer   tot het zoeken naar een dieet waar je snel van afvalt..

Deze zijn vaak ongezond en zullen uiteindelijk wel leiden tot afvallen maar in sommige gevallen, kom je zelfs meer aan. Tegelijkertijd heeft het zogenaamde "dieet" een negatief effect op de algehele gezondheid en spijsvertering . Bijvoorbeeld, verzwarende darmklachten wat weer leidt  weer tot voedingstekorten.

Als dit je bekend in de oren klinkt, dan is  één van de beste tools die je tot je beschikking hebt in je zoektocht naar gezond gewicht verliezen, jezelf op de hoogte te houden van zoveel mogelijk van de mythes over diëten en gewichtsverlies.

Verhongeren, bijvoorbeeld - een helaas op grote schaal gebruikt afslank techniek - is een van de ergste dingen die je kunt doen; het gewichtsverlies is meestal slechts tijdelijk en, nog verontrustender, deze verkeerde benadering kan daadwerkelijk  ziek maken.

Dus wat doe je om gewicht te verliezen, op gewicht te en gezond te blijven?

Levensstijl veranderen - geen quick fixes

Er is geen juiste manier om gewicht te verliezen en gezond af te vallen - dit is logisch, gezien het feit dat we allemaal mensen zijn  met onze eigen unieke lichaam, staten van de gezondheid,  fysieke vereisten, gezondheids doelen etc. Echter, er zijn enkele fundamentele tips en richtlijnen die van toepassing zijn, ongeacht de gekozen aanpak en zal helpen om ervoor te zorgen dat uw afslank proces  een gezonder geheel wordt.

Idealiter zou gezond afslank worden beschouwd als een verbintenis tot permanente verandering van levensstijl en niet alleen om op  korte termijn een maatregel om, bijvoorbeeld,  in die mooie jurk te passen voor een feest. Als u in staat bent om ingesleten slechte\ gedrag en gewoontes te veranderen, zul je merken dat je een veel betere kans hebt op succes bij een poging om grote hoeveelheden gewicht te verliezen voor de lange termijn.

Tijdens het afvallen heb je natuurlijk momenten gehad dat je een terug val kreeg,laat dit je niet ontmoedigen als het een poosje duurt
Geef niet op! U kunt uw doelen aanpassen en opnieuw beginnen als dat nodig is. In het begin  kun je het moeilijk vinden om een leven lang gewoonten aan te passen en dat is natuurlijk - maar het zal makkelijker als je eenmaal gewend bent aan je nieuwe routine.

Focus op de totale voeding, niet alleen gewichtsverlies ...

Het  komt vaak voor dat men zich fixeert op het aantal calorieën dat  op een dagelijkse basis wordt verbruikt,  metingen etc. Omdat je uiteraard  wel  verbeteringen op dit wilt zien, zijn dit niet de enige dingen om op te letten.

Wanneer u een gezond afslankprogramma begint, is het essentieel om ervoor te zorgen dat u regelmatig uw lichaam voorziet van het brede spectrum van vitaminen, mineralen en andere voedingsstoffen die het nodig heeft en naar hunkert - vooral als je op  een  verminderd calorieën dieet bent of een ander dieet van elke soort.

Een van de nadelen van een traditionele "dieet", dat er een zeer beperkte voedselkeuze is en / of drastische verminderde calorie-inname wat kan leiden tot voedingstekorten. In werkelijkheid is voeding in deze zin  niet nodig om gewicht te verliezen en zeker niet bevorderlijk voor gezond afslanken. De sleutel is om consequent te eten van evenwichtige maaltijden, gecentreerd rond matiging en variatie, en blijf fysiek actief.

Natuurlijk, totdat je het ideale gewicht bereikt, kan het zijn dat je de inname van bepaalde voedingsmiddelen moet verminderen.
Op dezelfde manier, kan je gevraagd worden om calorieën te minderen,wat lastig is
als je gewend om een hoger aantal calorieën tot je te nemen dan dat  ideaal is voor je  gezondheid.
In deze gevallen is het essentieel om andere manieren te vinden om jezelf optimaal van voeding voorzien.
Niet alleen zal dit helpen om jezelf goed te blijven voelen, het zal het uiteindelijk ook helpen om je  afslank inspanningen te ondersteunen door bijvoorbeeld de ondersteuning van je  stofwisseling, hormonale evenwicht, de spijsvertering, de leverfunctie, ontgifting en andere lichaamssystemen en processen gekoppeld aan gezond gewicht verliezen.

Een manier om dit te goed te doen is om de tijd te nemen om elke maaltijd echt te plannen; op die manier, zul je niet een toevlucht t nemen tot de makkelijke en ongezonde snacks of fast food.  We weten allemaal dat, in werkelijkheid  dit moeilijk kan zijn met de tijdsdruk van het dagelijks leven. Dus, als je niet de tijd kan vinden  om te gaan zitten voor een gezond ontbijt, of  het niet lukt om een gezonde lunch of een snack mee te nemen naar het werk, kijk dan naar andere alternatieven.

Andere voedingsstoffen zoals bijvoorbeeld  verrijkte shakes zijn een snel, eenvoudig en betrouwbaar middel vol met gezonde calorieën, vitaminen, mineralen, voedingsvezels en andere voedingsstoffen, bovendien heb je langer een vol gevoel.

0 Comments

For Comment you need to Login